تجلیل مدیر کل زندان‌های زنجان از خانواده شهداء

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سید مجتبی حسینی با حضور در منزل خانواده شهید خانی از شهدای منتسب به کارکنان زندان‌های زنجان، از سال‌ها فداکاری و صبوری فرزندان این شهید گرانقدر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد، مدیر کل زندان‌های زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۸سال دفاع مقدس و شهدای امنیت و حرم گفت:هفته دفاع مقدس فرصتی است که با حضور در منزل شهیدی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی از سال‌ها فداکاری و صبوری خانواده این شهید قدردانی کنیم.

حسینی در جمع خانواده شهید خانی افزود: مادران و همسران شهداء نماد بارز ایثار و فداکاری هستند چرا که تمام عمر خود را به پای مراقبت و محافظت از زندگی و فرزندان شهیدان کردند که می‌بایست قدردان این همت بلند آنان باشیم .

لازم به توضیح است در این دیدار هدایای نقدی،شاخه گل و لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی مدیر کل زندان‌های زنجان به خانواده معظم این شهید گرانقدر تقدیم شد.

گفتنی است قبل از این برنامه ،مدیر کل زندان‌های استان زنجان با حضور در مزار شهدای جنگ تحمیلی زنجان و غبار روبی و عطر افشانی و نثار گل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهداء و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) تجدید بیعت نمودند.

تجلیل مدیر کل زندان‌های زنجان از خانواده شهداء
انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha